איך תארגנו את האירוע שלכם?
הישראלים מחפשים הזמנות לחגוג זאת אפשרות לקרוא להמון אורחים שאנו רוצים , ליהנות מאוכל טוב, להזמין די ג'י, גימיק טוב, צלמים טובים ואולם אירועים מפואר, אז זה ניתן מדוע שלא נחגוג את זה בסטיל!?
שמתכננים חתונה או לארגן בר מצווה אפשר לחשוב שזה קל, אירוע? מה מסובך?, רק צריכים גן, די ג'י וצלם ויש לנו מסיבה, הלוואי וזה היה כך, בשוק יש ספקי שירות, לא מנוסים וכן וזה קשה למצוא את האיכותיים ובעלי הניסיון הרב, שאתם רוצים לארגן מסיבה או אירוע אתם חייבים לתכנן נכון.
ממתינים לכם כאן טיפים ועצות שטוב לדעת על חתונה ואירועים בדרך הכי פשוטה:
מוצאים מקום- המקום הוא הנושא הכי חשוב שאיתו כדאי להתחיל, גן או מסעדה, עליכם למצוא סגנון שמתאים לכם וגם למשפחה, נצלו את הרשת התייעצו בפורטלים השונים ובקשו המלצות מהחברים.
בחירת מועד- אהבתם מקום מסוים? עכשיו קבעו תאריך ותעברו לשלב הבא כעת חפשו חברות מוזיקה, חפשו ביקורות כל כל תקליטן, השוו עלויות וזיכרו- מה שזול לפעמים גם נראה כך.
צילום אירועים- לאנשי הצילום יש תפקיד חשוב מאוד בהצלחת החתונה חפשו אנשי צילום טובים עם ניסיון רב, התייעצו בפורמים, בדקו את המחירים ומאוד חשוב להכין הסכם מסודר.
דברים מעניינים- אם אתם רוצים תקליטנים או אטרקציה מיוחדת, גימיק למשל כדאי להתחיל לחפש כחודש לפני תאריך המסיבה, בלונים או זיקוקין וגם אלכוהול טוב שיעשו מצב רוח לכל האורחים.
סידורים אחרונים- יש עוד דברים קטנים שחשוב לטפל בהם- הזמנות ומפות , קישוט המכונית, בגדים לחתן, מסיבות הרווקים, טיול ירח דבש ועוד, תמיד מומלץ לחתום על חוזה עם כל הספקים.
והדבר שבאמת חשוב? בואו לחתונה עם המון מצב רוח וללא לחצים רק בהצלחה!.
אם אתם צריכים תקליטנים לחתונות או המלצות על צלמים לחתונה אתם מוזמנים לבקר באתר שלנו www.dj3.co.il